Для забезпечення максимально ефективних каналів зв’язку з Клієнтами, а також створення для Клієнтів найбільш зручних умов здобуття інформації і покупки банківських продуктів, в ПАТ”БАНК СІЧ” була упроваджена комп’ютерна програма ifobs “Клієнт-банк”.

IFOBS – це система єдиного електронного документообігу між Банком і Клієнтом, яка забезпечує можливість інтернету-доступу до банківського сервісу і продуктів для кожного Клієнта Банку.

Система ifobs є ефективним рішенням наступних задач:

  • Створення прямого каналу зв’язку між Банком і Клієнтом.
  • Забезпечення для Клієнта прямого доступу до інформації про стан його рахунків, договорів, а також історії взаємодії з Банком.
  • Створення єдиної полегшеної точки входу для Клієнта, що позбавляє Клієнта від прямого відвідування відділення Банку, а також не вимагає встановлення   додаткового програмного забезпечення на особистий комп’ютер Клієнта.

Основні переваги  iFOBS “Клієнт-банк” для корпоративних Клієнтів:

  • Єдина точка доступу до своїх рахунків і проведення активних операцій, незалежно від того, в якому відділенні Банку відкриті рахунки.
  • Вибудовування ієрархії підприємства для подальшого контролю і авторизації платіжних документів підрозділів, філій, дочірніх підприємств   представником головної організації.
  • Можливість роботи в режимі offline, використання локального сховища даних, оперування великими об’ємами даних,які при відправці через інтернет упаковуються, економлячи трафік.
  • Додаткові можливості забезпечення безпеки даних (накладення декількох електронних цифрових підписів на документ, використання   спеціальних пристроїв для генерування паролів, sms-підтвердження платежів і багато чого іншого).

Якщо Ви бажаєте управляти своїми рахунками дистанційно за допомогою системи “Клієнт-Банк”, Вам необхідно укласти договір на використання даної системи. Рекомендуємо зробити це при відкритті рахунку.Фахівці Банку встановять систему iFOBS “Клієнт-Банк” у Вашому офісі і проконсультують по питаннях її використання.

 Документація:

Завантажити Кліент-Банк Ifobs:

Завантажити зразки листів при виникненні проблем

 

Служба підтримки системи “Клієнт-Банк”:
+38 044 207 14 83
+38 050 351 74 64
email: cb@sichbank.com