ПАТ “БАНК СІЧ” пропонує своїм Клієнтам послуги з організації віддаленого електронного документообігу з Банком за допомогою сучасної системи дистанційного банківського обслуговування “КЛІЄНТ-БАНК”.

Використання вказаної системи істотно полегшує для Клієнтів процес проведення платежів, підвищує оперативність управління своїми розрахунковими рахунками, скорочує витрати.

Для користувачів “Клієнт-Банк” немає необхідності у відвідинах Банку: робота з платіжними дорученнями, відправка документів в Банк, здобуття виписок з Банку здійснюється видалено.

Система “Клієнт-Банк” проста в установці і експлуатації, а також забезпечена всіма необхідними засобами захисту і формування електронного цифрового підпису, що забезпечує повну достовірність, збереження і конфіденційність електронного документообігу.

Система “Клієнт-Банк” дозволить Вам:

  • Отримувати в електронному вигляді виписки з оперативною інформацією про стан рахунку, зарахування і списання грошових коштів у будь-який час;
  • Формувати і відправляти в Банк платіжні документи;
  • Вести архів отриманих і відправлених документів;
  • Отримувати фінансову інформацію: курси валют, листи і постанови НБУ та інше.

Якщо ви бажаєте управляти розрахунковим рахунком дистанційно через “Клієнт-Банк”, Вам необхідно укласти договір на використання даної системи. Рекомендуємо зробити це при відкритті рахунку.

Фахівці ПАТ “БАНК СІЧ” встановлять систему “Клієнт-Банк” у вашому офісі і проконсультують по питаннях її використання.

Служба підтримки системи «Клієнт-Банк»:
+38 044 207 14 83
+38 050 351 74 64
email: cb@sichbank.com