wu_logoДенежные переводы Western Union — это простой и удобный
способ перевести деньги.

После подтверждения услуги деньги можно будет забрать через несколько минут.

Western Union в Украине:

  • Более 15 лет работы
  • Более чем 130 банков и Укрпочта предоставляют услуги Western Union
  • Более чем 14 500 пунктов обслуживания по всей стране
  • Услуги в более чем 100 городах и населенных пунктах Украины

Как отправить денежный перевод в Украине:

  • Отправитель должен предъявить действительное удостоверение личности.
  • Международные денежные переводы не могут осуществляться в местной валюте.
  • Максимальная основная сумма перевода для резидентов и нерезидентов Украины составляет 15 000 грн для одного лица в день.
  • Во время осуществления денежных переводов нерезиденты Украины должны предоставить справку о происхождении свободно конвертируемой валюты или таможенную декларацию.
  • Переводы в пределах страны можно осуществлять без ограничений только в местной валюте (гривне).

Как получить денежный перевод в Украине:

  • Получатели должны предъявлять действительное удостверение личности.
  • Денежные переводы, присланные из США, должны выплачиваться в долларах США.
  • Валюта выплат для переводов в пределах страны: доллары США и гривны. Выплата в евро возможна лишь из Португалии, региона Кампания в Италии и Испании. Валюта отправки: доллары США.
  • Выплаты в евро в Украине можно получить в свыше 11 000 пунктах. Получатель должен предоставить правильный контрольный номер денежного перевода (MTCN).

Общая информация:

  • Денежные переводы могут осуществляться лишь для использования частными лицами и не могут быть использованы для коммерческих или деловых целей или с целью инвестирования.

mgПерекази коштів по системі
MoneyGram.

Компанія MoneyGram Payment SystemsInc. (адреса платіжної організації: 1550 Utica Avenue South, Suite 8020 Minneapolis, MN 55416 USA) — один із світових лідерів у галузі грошових переказів, обслуговує грошові перекази у всьому світу. Світова мережа відділень MoneyGram налічує більш ніж 350 000 відділень. Партнерами компанії є національні поштові служби, фінансові установи та найбільші торгівельні мережі у більш ніж 200 країнах світу. Також MoneyGram надає послуги оплати рахунків у деяких країнах.

Грошові перекази MoneyGram – це швидко, надійно та зручно. Отримати або відправити грошовий переказ в євро, доларах США можна у будь-якій країні світу, де є пункт обслуговування системи MoneyGram. Відправнику або отримувачу необхідно надати паспорт або документ, що його замінює. Отримати переказ можна вже за декілька хвилин після його відправки.

Отримати детальну інформацію про MoneyGram в тому числі пункти обслуговування MoneyGram можна на сайті moneygram.com або на сторінці MoneyGram у Facebook.

Один із прямих учасників міжнародної платіжної системи MoneyGram, через якого працює непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram АТ «БАНК СІЧ» є АБ «УКРГАЗБАНК» https://www.ukrgasbank.com/:

Юридична адреса: вул. Єреванська, 1, м. Київ, 03087, Україна

Поштова адреса: вул. Б. Хмельницького, 16-22, м. Київ, 01030, Україна.

Надісланий переказ в міжнародній платіжній системі MoneyGram доступний до виплати протягом 45 календарних днів з дати відправлення переказу.

Для відправки грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
  • Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу;
  • Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашому екземплярі заяви на відправлення переказу.
  • Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в  ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та документ, що посвідчує особу. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу.

Ліміти на відправлення грошових переказів в іноземній валюті за межі України:

 

Відправка переказу за межі України

 

Без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття — на суму, що в еквіваленті не перевищує 15 000 грн. в один операційний(робочий)день.
Фізичні особи-нерезиденти здійснюють такі перекази на підставі документів, що підтверджують джерела походження коштів.
З поточного рахунку в іноземній валюті — на суму, що в еквіваленті перевищує           15 000 грн. Фізичні особи-резиденти здійснюють такі перекази виключно на підставі  підтверджуючих документів*.


*Підтвердними   документами  для  фізичних  осіб-резидентів
  є договори   (контракти),   рахунки-фактури,   листи-розрахунки чи листи-повідомлення юридичних осіб-нерезидентів,   повноважних органів  іноземних  країн, листи адвокатів чи нотаріусів іноземних країн,  позовні заяви, запрошення (виклики), документи про родинні відносини або їх належним чином засвідчені копії, та інші підтвердні документи,  що використовуються в міжнародній практиці. Підтвердні документи   (крім   документів   про   родинні  відносини  або  їх належним чином засвідчених  копій)  повинні  містити такі реквізити: повну   назву   і  місцезнаходження  отримувача,  назву  банку  та реквізити  рахунку,  на  який  здійснюється переказ, назву валюти, суму до сплати, призначення платежу.

Для отримання грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт обслуговування MoneyGram;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що особу його замінює та  повідомити контрольний номер переказу;
  • Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • Підписати заяву на отримання переказу;
  • Отримати суму переказу в касі пункту обслуговування MoneyGram.

Ліміти на отримання грошових переказів в іноземній валюті, що надійшли із-за кордону:

Виплата  переказів, що надійшли із-за кордону Без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не перевищує в еквіваленті 150 000 грн.
З поточного рахунку, якщо сума переказу (переказів), що надійшов (надійшли) в один операційний (робочий) день, перевищує в еквіваленті 150 000 грн. 


Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи MoneyGram.

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник/непрямий учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram.

Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію прямому учаснику/непрямому учаснику, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає прямому учаснику/непрямому учаснику необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності прямий учасник/непрямий учасник  звертається до міжнародної платіжної системи MoneyGram для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається прямим учасником/непрямим учасником, відповідно до затверджених внутрішніх документів прямого учасника/непрямого учасника.

Прямий учасник/непрямий учасник, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.

велсендДенежные переводы по системе
Welsend

Міжнародна система грошових переказів Велсенд/Welsend  (далі — Система Welsend) була створена АБ   «УКРГАЗБАНК» разом із технологічним партнером ТОВ  «Фінансове Сервіс Бюро» у 2013 році.

Платіжна організація Системи Welsend: АБ «УКРГАЗБАНК».

Юридична адреса: Україна, 03087, м. Київ, вул. Єреванська, 1

Поштова адреса: Україна, 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 16-22

Система Welsend – це міжнародна система грошових переказів, яка дозволяє швидко, надійно та вигідно здійснити перекази, як по території України, так і за її межами.

За допомогою Системи Welsend можна, як надіслати, так і отримати переказ. Система Welsend представлена на території України та за її межами. Серед учасників Системи Welsend — 37 учасників резидентів та 16 учасників — нерезидентів. З учасниками/партнерами Системи Welsend можна ознайомитися на сайті Welsend http://welsend.com.ua/partners/, вкладка «Банки-Партнери», з переліком пунктів обслуговування на сайті Welsend http://welsend.com.ua/branches/, вкладка «Найближче-Відділення».

Система Welsend співпрацює з міжнародною платіжною системою IntelExpress (відправлення/виплата переказів за участю двох міжнародних платіжних систем: Welsend та IntelExpress). Завдяки співпраці з міжнародною платіжною системою IntelExpress, перекази доступні по Системі Welsend в 37 країнах світу, список країн на сайті Welsend у вкладці «Тарифи/Тарифи на відправку переказів по системі Велсенд (Welsend)/IntelExpress за межі України».

Здійснити перекази в Системі Welsend можливо в чотирьох валютах: гривня, долар США, Євро та російський рубль.

Комісію за переказ коштів по Системі Welsend сплачує відправник переказу. Комісія за відправлення переказу залежить від суми та напрямку. З комісією можна ознайомитися на сайті Welsend http://welsend.com.ua/tariffs/, вкладка «Тарифи» та на сайті АТ «БАНК СІЧ».

Зменшити розмір комісії за відправку переказу у гривні можливо за допомогою «Карти Клієнта», яку отримує клієнт при накопиченні відповідної суми відправлених переказів або при відправлені переказу на значну суму.

Також, Система Welsend дозволяє здійснювати переказ коштів на будь-яку платіжну картку українського банка емітента. Для здійснення такого переказу клієнту необхідно звернутись в будь-який пункт обслуговування клієнтів Системи Welsend. Грошові кошти будуть доступні одержувачу відразу ж після їх зарахування.

Надісланий переказ в Системі Welsend доступний до виплати протягом 30 календарних днів з дати відправлення переказу.

У разі виникнення питань щодо роботи Системи Welsend, телефонуйте на номер клієнтської підтримки Системи Welsend: тел. +38 044 494-46-50 міжнародний зв’язок та тел. 0800-309-000 по Україні, а також на номер клієнтської підтримки учасника  Системи Welsend +38 044 207 14 70.

Фінансові претензії клієнтів (користувачів платіжних систем) розглядає та відповідає на них безпосередньо Прямий учасник/Непрямий учасник (за тими клієнтами платіжних систем, яких він обслуговував).

Клієнт подає заяву-претензію Прямому учаснику/Непрямому учаснику. Учасник на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності клієнт надає Прямому учаснику/Непрямому учаснику необхідні документи, що підтверджують претензію. У разі необхідності АТ КБ «ПРИВАТБАНК» звертається до платіжної організації системи переказів для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між Учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів – від 1 до 120 робочих банківських днів.

Як відправити грошовий переказ по Системі «Welsend»?

Ви можете відправити переказ в будь — якому пункті обслуговування клієнтів Cистеми Welsend.

Комісію за відправку переказу сплачує тільки відправник (за виплату переказу комісія не сплачується).

Відразу після отримання контрольного номеру, переказ буде доступний для виплати одержувачу.

Для відправки грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт Системи Welsend;
  • Надати операціоністу паспорт або документ, що його замінює;
  • Повідомити операціоністу суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача та спосіб одержання переказу;
  • Повідомити операціоністу номер платіжної карти одержувача (якщо переказ має бути зарахований на платіжну карту);
  • Повідомити про наявність Карти Клієнта* (якщо така у Вас є);
  • Підписати заяву на відправлення переказу, що оформлена операціоністом та внести грошові кошти в касу;
  • Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який Вам повідомить операціоніст і який прописаний на Вашій копії заяви на відправлення переказу.

Після відправлення переказу, тільки відправник може внести зміни в  ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу та паспорт або документ, що його замінює. Зміни в переказ можна внести якщо переказ не виплачений одержувачу.

Якщо переказ був відправлений за участю двох платіжних систем***, то виплата переказу буде здійснюватись за межами України в платіжній системі  яка була використана при відправці.

Повернення переказу.

Повернення переказу можливо здійснити тільки відправнику при наявності заяви на відправлення переказу та документу, що посвідчує особу, та лише у тому випадку, якщо переказ ще не виплачений одержувачу.

Повернення переказу можливо здійснити у трьох випадках:

  1. Відправник сам ініціює повернення переказу (комісія за переказ не повертається);
  2. Переказ не  був  отриманий протягом 30 днів після відправки** (комісія  за переказ не повертається);
  3. Одержувач переказу не  мав  змогу отримати переказ з вини Системи Welsend (комісія  за переказ повертається).

Що таке контрольний номер переказу?

Кожному переказу присвоюється унікальний 10-ти значний контрольний номер переказу, отримання якого говорить про те, що даний переказ вже можна отримати.

Відправник переказу повинен повідомити Одержувачу контрольний номер переказу.

Тільки той, хто знає контрольний номер переказу може отримати адресований йому переказ, так, як контрольний номер переказу є одним з обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.

При здійсненні переказу за участю двох платіжних систем*** переказу присвоюється 2 контрольних номера переказу, 1 із них належить Системі Welsend, 2 належить системі в яку відправлено переказ.

Ліміти на відправлення грошових переказів в іноземній валюті через Систему «Welsend» за межі України:

 

 

Відправка переказу за межі України

 

Без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття — на суму, що в еквіваленті не перевищує 15 000 грн. в один операційний(робочий)день.
Фізичні особи-нерезиденти здійснюють такі перекази на підставі документів, що підтверджують джерела походження коштів.
З поточного рахунку в іноземній валюті — на суму, що в еквіваленті перевищує 15 000 грн. Фізичні особи-резиденти здійснюють такі перекази виключно на підставі  підтверджуючих документів****.


*
Карту клієнта можливо використати у разі, якщо перекази здійснюються по території України в національній валюті-гривні.
**Відповідно до Закону «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»

*** Відправка переказу в системі Welsend, з подальшою виплатою переказу в іншій міжнародній платіжній системі.

****Підтвердними   документами  для  фізичних  осіб-резидентів  є договори   (контракти),   рахунки-фактури,   листи-розрахунки   чи листи-повідомлення    юридичних   осіб-нерезидентів,   повноважних органів  іноземних  країн, листи адвокатів чи нотаріусів іноземних країн,  позовні заяви, запрошення (виклики), документи про родинні відносини або їх нотаріально засвідчені копії, та інші підтвердні документи,  що використовуються в міжнародній практиці. Підтвердні документи   (крім   документів   про   родинні  відносини  або  їх нотаріально  засвідчених  копій)  повинні  містити такі реквізити: повну   назву   і  місцезнаходження  отримувача,  назву  банку  та реквізити  рахунку,  на  який  здійснюється переказ, назву валюти, суму до сплати, призначення платежу.

Як отримати грошовий переказ по Системі «Welsend»?

Ви можете отримати переказ в будь-якому пункті обслуговування клієнтів Системи Welsend.

Для отримання грошового переказу необхідно:

  • Звернутися в найближчий пункт Системи Welsend;
  • Надати операціоністу паспорт або документ що його замінює та  повідомити  контрольний номер переказу;
  • Повідомити операціоністу суму і валюту переказу, ПІБ відправника;
  • Підписати заяву на отримання переказу, що оформлена операціоністом;
  • Отримати суму переказу в касі.

Що таке контрольний номер переказу?

Кожному переказу присвоюється унікальний контрольний номер переказу (10-ти значний — у разі якщо переказ був відправлений через агента Системи Welsend), наявність якого говорить про те, що даний переказ вже можна отримати.

Відправник переказу повинен повідомити Одержувачу контрольний номер переказу.

Тільки той, хто знає контрольний номер переказу може отримати адресований йому переказ, так  як контрольний номер переказу є одним з обов’язкових реквізитів при здійсненні операції виплати.

Ліміти на отримання грошових переказів в іноземній валюті через Систему «Welsend», що надійшли із-за кордону:

Виплата  переказів, що надійшли із-за кордону Без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не перевищує в еквіваленті 150 000 грн.
З поточного рахунку, якщо сума переказу (переказів), що надійшов (надійшли) в один операційний (робочий) день, перевищує в еквіваленті 150 000 грн.


Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами Системи Welsend
.

Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає та відповідає на них безпосередньо прямий учасник (далі — Агент)/непрямий учасник (далі — Суб-агент) Cистеми «Welsend».

Для вирішення спору клієнт подає заяву-претензію Агенту/Суб-агенту, який на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування.

У разі необхідності, клієнт надає Агенту/Суб-агенту необхідні докази, що підтверджують претензію. У разі необхідності Агент/Суб-агент звертається до АБ «УКРГАЗБАНК», який є платіжною організацією Cистеми «Welsend» для вирішення претензії клієнта.

Виникнення спорів між учасниками та/або користувачами не має впливати на виконання належним чином ініційованих операцій переказу коштів. Строк вирішення спорів визначається Агентом/Суб-агентом, відповідно до затверджених внутрішніх документів Агента/Суб-агента.

Агенти/Суб-агенти, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити обгрунтовані вимоги заявника.