БАНК СІЧ пропонує своїм співробітникам:

  • Цікаву та динамічну роботу в інноваційному Банку
  • Гідний рівень оплати праці
  • Офіційне працевлаштування (згідно КЗпП)
  • Можливість професійного росту та розвитку

Якщо Ви бажаєте приєднатися до команди амбіційних однодумців, тоді ми шукаємо саме Вас!

НАШІ ВАКАНСІЇ

Заступник директора Департаменту інформаційних технологій

Київ, пров. Несторівський, буд.6
метро Золоті Ворота

Вимоги:

  • Вища технічна або економічна освіта. 
  • Загальний досвід роботи в банках в ІТ сфері не менше 5 років.
  • Робота на керівних посадах не менше 2-х років.
  • Досвід роботи в ІТ банків, де використовується АБС Б2, HRM, iFobs, IS-Card.
  • Досвід роботи з АБС Б2: адміністрування, налаштування угод, батчів, операцій, систем спеціальної обробки, додаткових параметрів, анкет фінмоніторингу, написання звітів, установка оновлень.
  • Досвід роботи з HRM: адміністрування, налаштування параметрів, установка оновлень.
  • Досвід роботи з NBUReporting.
  • Знання PL / SQL (обов’язково), Oracle (обов’язково).
  • Знання життєвого циклу розробки програмного забезпечення, системного аналізу, архітектури рішення, розуміння специфіки роботи в банківському секторі, знання основних банківських процесів, продуктів та правил їх бухгалтерського обліку.
  • Досвід розробки додатків для БД.
  • Знання та досвід роботи в інтеграційних рішеннях (вітається).

Обов’язки:

  • Аналіз вимог замовників щодо розвитку і вдосконалення АБС Банку (Б2).
  • Забезпечення безперебійної працездатності модулів АБС Б2, відповідальних за: РКО, обслуговування кредитів ФО та ЮО; 
  • розрахунки і нарахування резервів під видані кредити; 
  • системи автоматизації касової роботи; 
  • функціонування відділень Банку; 
  • роботу внутрішньої бухгалтерії; 
  • обслуговування депозитів ФО та ЮО; 
  • підтримку проведення операцій з ін. валютою; 
  • функціонування систем дистанційного обслуговування клієнтів (Клієнт – Банк тощо).
  • Консультування працівників Банку щодо користування АБС.
  • Створення специфікацій для розробників програмного забезпечення відповідно до проведеного аналізу вимог замовників з боку Банку.
  • Забезпечення безперебійної роботи АБС Б2, налаштування та впровадження модулів АБС Б2.
  • Своєчасне оновлення та тестування нових модулів АБС Б2.
  • Своєчасне оновлення файлів звітності від розробника АБС.
  • Участь у впровадженні рольової моделі.
  • Участь у впровадженні нових і вдосконаленні існуючих банківських продуктів на основі АБС Б2, HRM, iFobs. IS-Card та мобільного банкінгу.
  • Створення планів тестування, тестування релізів програмних засобів, документування результатів тестування.

Заробітна плата від 65 000,00 грн. (за результатами співбесіди). 

Резюме направляти: a.kayev@sichbank.com , a.tokoieva@ sichbank.com


Заступник начальника управління мереж і телекомунікацій

Київ, пров. Несторівський, буд.6
метро Золоті Ворота

Вимоги:

  • Вища технічна або економічна освіта;
  • Адміністрування ОС Linux Debian;
  • Адміністрування мережевих маршрутизаторів;
  • Адміністрування АТС IP Asterisk.

Заробітна плата 45 000,00 грн. (за результатами співбесіди). 

Резюме направляти: a.kayev@sichbank.com , a.tokoieva@ sichbank.com


Провідний спеціаліст АБС Б2

Київ, пров. Несторівський, буд.6

метро Золоті Ворота

Вимоги:

  • Вища технічна або економічна освіта;
  • Глибоке знання побудови АБС Б2 на рівні структур БД;
  • Володіння інструментарієм функціональних налаштувань основних компонентів;
  • Володіння PL/SQL (написання скриптів);
  • Досвід роботи і знання системи ISCard буде додатковою перевагою.

Заробітна плата 65 000,00 грн. (за результатами співбесіди). 

Резюме направляти: a.kayev@sichbank.com , a.tokoieva@ sichbank.com


Провідний спеціаліст Системи карточної емісії ISCard

Київ, пров. Несторівський, буд.6
метро Золоті Ворота

Вимоги:

  • Вища технічна або економічна освіта;
  • Глибоке знання побудови СКЭ ISCard на рівні структур БД;
  • Володіння інструментарієм функціональних налаштувань основних компонентів;
  • Володіння PL/SQL (написання скриптів);
  • Глибоке розуміння механізмів взаємодії СКЭ ISCard з програмними комплексами УПЦ;
  • Досвід роботи і знання АБС Б2 буде додатковою перевагою.

Заробітна плата 65 000,00 грн. (за результатами співбесіди). 

Резюме направляти: a.kayev@sichbank.com , a.tokoieva@ sichbank.com


Головний фахівець Контакт Центру

Що буде входити у ваші обов’язки:

  • консультування клієнтів про послуги банку в телефонному режимі;
  • консультування клієнтів щодо операцій з платіжними картами.

Наша співпраця буде плідною і комфортною,  якщо Ви:

  • відкрита і позитивна людина;
  • готові навчатися новому;

Що ми Вам можемо запропонувати:

  • розвиток і просування, тому що в історії нашого банку таких прикладів чимало;
  • офіційне працевлаштування та дотримання всіх норм трудового законодавства України (лікарняні, відпустки, пільги і т.п.), що дає можливість відчувати себе захищено і впевнено в завтрашньому дні;
  • стабільну заробітну плату, яка дасть можливість гарантовано день в день отримувати очікувану заробітну плату і планувати свої витрати;
  • зручний офіс поряд з метро «Святошино»;
  • роботу в дружному колективі;
  • можливість навчатися новому, так як ми впроваджуємо нові ІТ технології;

E-mail для відправки резюме: k.tsymbalishyna@sichbank.com, y.shutochkina@sichbank.com.

Контактний телефон: +38 (073) 043 13 62 – Євгенія,  начальник Контакт Центру.


Головний юрисконсульт

Функціональні обов’язки (основні):

  • правовий аналіз та підготовка висновків щодо здійснення кредитних операцій, перевірка повноважень клієнтів/уповноважених осіб на укладання та підписання кредитних договорів та договорів забезпечення;
  • проведення юридичного аналізу документів щодо реструктуризації кредитної заборгованості;
  • розроблення/участь в погодженні проектів договорів та внутрішніх нормативних документів щодо здійснення кредитних операцій, операційної діяльності, пасивних та інших операцій;
  • супровід операційної діяльності (відкриття рахунків, РКО клієнтів) та пасивних операцій (вкладних/депозитних), в т.ч. надання усних та письмових роз`яснень/консультацій структурним підрозділам банку щодо здійснення вказаних операцій;
  • участь в розробленні змін до діючих ВНД та розробці нових щодо виконання банком вимог законодавства з інформування споживачів;
  • участь в розробці продуктів (кредитних, депозитних, РКО) для фізичних осіб, суб’єктів господарювання та підготовка типових договорів для реалізації таких продуктів;
  • підготовка відповідей на звернення, запити правоохоронних, контролюючих та інших органів;
  • участь в підготовці відповідей на запити АМКУ, АРМА, правоохоронних та інших органів;
  • підготовка письмових роз`яснень/консультацій структурним підрозділам банку щодо здійснення активних, пасивних операцій, господарської діяльності

Вимоги :

  • вища юридична освіта;
  • досвід роботи у банківській системі не менше 3-х років;
  • досвід супроводу вище перелічених операцій, видів банківської діяльності;
  • знання вимог законодавства щодо інформування споживачів (фізичних осіб), в частинні надання їм банківських та фінансових послуг

Головний фахівець Управління інформаційної безпеки

Вимоги:

  • вища освіта в сфері ІТ або ІБ;
  • досвід роботи в ІТ/ІБ від 2-х років;
  • знання та розуміння постанов НБУ, ДСТУ ISO / IEC 27001: 2015, ISO / IEC 27002: 2015;
  • бажання розвиватися та вчитися новому;
  • підтримка системи управління ключами;
  • досвід роботи з антивірусними засобами захисту

Основні обов’язки:

  • організація та підтримка безпеки мережевої інфраструктури;
  • підтримка та модернізація безпеки інформаційної інфраструктури;
  • здійснення контролю за діями користувачів;
  • аналіз дій користувачів в інформаційних системах;
  • участь у розслідуванні кіберінцидентів;
  • контроль за дотриманням вимог чинного законодавства в сфері інформаційної безпеки;
  • виконання вимог Постанови НБУ №829;
  • організація заходів із забезпечення інформаційної безпеки;
  • участь у впровадженні нових інформаційних систем;
  • підтримка та впровадження системи відео-нагляду, відповідно до вимог НБУ;
  • участь у обробці документів з інформаційної безпеки;
  • підвищення кваліфікації працівників Банку у сфері ІБ

E-mail для відправки резюме: a.tokoieva@ sichbank.com


Начальник відділення «Регіональна дирекція АТ «БАНК СІЧ» в м. Києві

Вимоги:

  • вища фінансова або економічна освіта;
  • досвід роботи в банківській сфері на подібній посаді не менше 3-х років;
  • знання вимог законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України, що регулюють банківську діяльність;
  • знання стандартів спілкування з клієнтами.

Економіст Роменського відділення АТ «БАНК СІЧ» у м. Ромни

Економіст Центрального відділення АТ “БАНК СІЧ” у м. Камꞌянець-Подільський

Вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи в банківській сфері на аналогічній посаді не менше 2-х років;
  • знання вимог законодавства України та  нормативно-правових актів Національного Банку України, що регулюють банківську діяльність;
  • знання стандартів спілкування з клієнтами.

Функціональні обов’язки:

  • обслуговування клієнтів – фізичних осіб  шляхом продажу банківських продуктів та послуг, в тому числі здійснення післяпродажного обслуговування клієнтів;
  • консультації клієнтам з питань розрахунково-касового обслуговування, порядку відкриття та ведення поточних та депозитних рахунків, порядку кредитування клієнтів, випуску платіжних карток, здійснення грошових переказів, тощо;
  • дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів.

Касир-контролер відділення «Регіональна дирекція АТ «БАНК СІЧ» у м. Одеса

Вимоги:

  • середня спеціальна/ неповна вища освіта;
  • досвід роботи в банківській системі не менше 1-го року;
  • знання вимог законодавства України та  нормативно-правові акти Національного Банку України, що регулюють банківську діяльність;
  • знання стандартів спілкування з клієнтами.

Функціональні обов’язки:

  • здійснює сортування, обробку, перерахування, формування та упаковку банкнот (монет), забезпечує перевірку готівки національної та іноземної валюти на справжність та платіжність;
  • консультує клієнтів з питань здійснення касових операцій;
  • формує та завантажує касети банкомату готівковими коштами, перераховує  вилучену готівку з касет банкомату, ПТКС під наглядом уповноваженого працівника; здійснює підкріплення банкомату, розвантаження банкомату / ПТКС;
  • здійснює ініціювання касових операцій, які проводить одноосібно, та/або операції з додатковим контролем, друк, контроль, підпис, підтвердження касових документів в операційному дні Банку, приймання / видачу готівки у відповідності до вимог нормативно-правових актів НБУ та внутрішніх / розпорядчих документів Банку.

Контактний телефон начальника відділення: +38 (050) 170 50 70 – Ігор Чеглаков


Спеціаліст з оцінки кредитних ризиків роздрібного бізнесу

Завдання та вимоги:

  • участь у побудові та перегляді моделей оцінки фінансового стану позичальників з урахуванням виду продуктів та забезпечення;
  • участь у розробці методології здійснення операцій;
  • практичний досвід оцінки позичальників роздрібного бізнесу та знання основ бухгалтерського обліку;
  • аналіз інформації та звітності позичальників, фінансовий аналіз клієнтів (фізичні особи та МСБ);
  • практичний досвід аналізу та розрахунку основних фінансових показників діяльності позичальників;
  • визначення класу позичальників, оцінка кредитного ризику згідно вимог НБУ;
  • підготовка висновків щодо доцільності та умов здійснення кредитних операцій;
  • структурування кредитної операції з метою мінімізації кредитних ризиків та забезпечення своєчасного обслуговування / повернення кредитної заборгованості.

За більш детальнішою інформацією просимо звертатись за номером 0 800 501 000.

Email для відправки резюме: bank@sichbank.com