Про зміни тарифів на розрахунково-касове обслуговування клієнтів – суб`єктів господарювання

АТ «БАНК СІЧ» має нагоду повідомити, що рішенням Тарифного комітету АТ «БАНК СІЧ» від 28.12.2020, Протокол №98, введено в дію з 11.02.2021 р. тарифні пакети щодо розрахунково-касового обслуговування суб’єктів господарювання «Активний бізнес», «Бізнес старт», «Власна справа», «Міжнародний бізнес» та внесено зміни до ТП «Універсальний» (тарифи комісійної винагороди за надання банківських послуг за операціями в національній валюті Клієнтам – юридичним особам-нерезидентам (крім банків)).

Починаючи з 11.02.2021 р., клієнти  – суб’єкти господарювання не будуть мати згоду відкривати поточні рахунки в рамках та на умовах Тарифних пакетів «Стандартний»,  «Стандартний+» , «Економ», «Для фінансових установ»,  «VIP»,  «Валютний»,  «Підприємець», «Підприємець+».

Діючі Клієнти – суб’єкти господарювання, поточні рахунки яких  відкриті станом на 11.02.2021р. на умовах тарифних пакетів «Стандартний» / «Стандартний+» / «Економ» / «Для фінансових установ» / «VIP» / «Валютний» / «Підприємець» / «Підприємець+»,  мають можливість обслуговування в рамках зазначених тарифних пакетів.

Також, зазначаємо, що діючі клієнти Банку мають можливість переходу на обслуговування на умови тарифних пакетів «Активний бізнес», «Бізнес старт», «Власна справа», «Міжнародний бізнес» безкоштовно шляхом оформлення Заяви про зміну Тарифного пакету у відповідному відділенні Банку.